Mgr. Martina Chrástková, Ph.D.

Mgr.

Martina Chrástková

Ph.D.

akademický pracovník

Konzultační hodiny

Po domluvě emailem

Vzdělání:
2004–2010: Mgr. UK FTVS & PřF UK: učitelství pro SŠ a trenérská specializace pro běh na lyžích
2010–2015: PhD: kineziologická analýza odrazu při běhu na lyžích.
2013: studijní stáž na University of Calgary, Faculty of Kinesiology v Kanadě
2018: akademická stáž University of Calgary


Zaměstnání:
2015–2021: KatedRA sportů v přírodě UK FTVS na oddělení lyžován
2022–201současnost: KTv PedF UK, kde vyučuje Fyziologii a Fyziologii tělesných cvičení, lyžování a jiné outdoorové předměty.
2016–současnost: Privátně se věnuje sportovnímu tréninku především vytrvalostních sportů od dětských kategorií (vedoucí trenér SpS v lyžařském klubu BKL Machov) po dospělé.
Členka Metodické komise pro běh na lyžích při SLČR.


Zaměření:
Fyziologie, sportovní trénink, lyžování, outdoorové aktivity

 

Více na: https://www.machr-consulting.cz/kdo-jsem-vice

1..
Chrástková, M. (2021)

Vybrané fyzické a psychologické aspekty sportovního tréninku pro mladé běžce na lyžích a nejen je. Praha: Karolinum. Načteno z: https://1url.cz/@fyz_psychol_aspekty_treninku

2..
Fořterová, P., & Chrástková, M. (2020)

Lyžování dětí. Praha: UK FTVS. Načteno z https://oddelenilyzovani.wixsite.com/lyzovani-deti

3..
Jandová, S., Sparks, M., Olešniewicz, P., Charousek, J., Chrástková, M., & Markiewicz, J. (2018)

Changes in the foot strike pattern and pressure distribution when running in minimalist and traditional sport shoes. Medicina dello Sport, 71(2), stránky 257-67. doi:10.23736/S0025-7826.18.03029-6 (IF)

4..
Kračmar, B., Chrástková, M., & Bačáková, R. (2016)

Fylogeneze lidské lokomoce. Praha: Karolinum.

5..
Matošková, P., Polášková, M., Chrástková, M., Gnad, T., Jindra, M., & Bílý, M. (2016)

Sjíždění a zatáčení. (UK FTVS) Načteno z Multimediální učebnice lyžování – technika a metodika: https://oddelenilyzovani.wixsite.com/ucebnice-lyzovani

6..
Sedlák, J., Spulak, D., Cmejla, R., Bacakova, R., Chrastkova, M., & Kracmar, B. (2013)

Obsah stránky